Egy kis kvíz!

Na csináltam egy nagyon haladó szintű kvízt, ha érdekel valakit. 10+1 kérdés az egész. Kíváncsi lennék, ti mennyit találnátok el belőle anélkül, hogy belekukkantanátok a könyvekbe. Pár kérdést tartalmaz A lázadóra vonatkozóan is (de csak enyhe spoilerrel), így elsősorban azoknak ajánlom, akik már olvasták.

A kérdéseket a Tovább után találjátok! Jó töltögetést, és ne utáljatok nagyon!



1. Hányas számú teremben zajlik Beatrice alkalmassági vizsgája?
a) 2
b) 4
c) 6
d) 8


2. Hol van Négyesnek sebhelye?
a) A szemöldökénél
b) Az állán
c) A homlokán
d) A könyökén


3. Milyen tetoválása van Uriah-nak?
a) pók
b) skorpió
c) farkas
d) kígyó


4. Tobias melyik szemében van egy világosabb folt?
a) jobb
b) bal
c) mindkettő
d) egyik sem


5. Zeke magasabb, mint Uriah?
a) Igen
b) Nem
c) Egyforma magasak


6. Trisnek hányadik félelme az, hogy elevenen elégetik a végső vizsgán?
a) 3
b) 4
c) 5
d) 6


7. Christina hányadik lesz a beavatáson?
a) 5
b) 6
c) 7
d) 8


8. Az Őszinték központjában hányadik emeleten van az a terem, ahol kihallgatták Tobiast és Trist?
a) 12
b) 18
c) 20
d) 25


9. Milyen színű a  halálszérum?
a) piros
b) lila
c) narancssárga
d) kék


10. Tobiasnak hány félelme változik meg A lázadóban?
a) 1
b) 2
c) 3 
d) 4


+1. Mi Marcus otthonának házszáma?
a) 29
b) 32
c) 37
d) 46


A megoldás lejjebb megtalálható, de ne puskázzatok! :)
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
ˇ
Megoldás:
1.c  2.b  3.d  4.b  5.b  6.b  7.c  8.b  9.b  10.b  +1.c




10 megjegyzés:

  1. Hát ez gáz. Kettőt tudtam úgy, hogy azokat sem mondtam volna biztosra... :)

    VálaszTörlés
  2. Mindegyiket tippeltem, de négy jó lett XD 4/11 szép teljesítmény :P :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem 11/7 lett és még csak a beavatottat olvastam, a lázadót nem. De abból is kettőt jól tippeltem. :D *büszke*

    VálaszTörlés
  4. Jesszus! XD Micsoda kérdések XD Na szóval 10/5 lett. Ez egész tűrhető :D
    Eltaláltam az 1., 5., 6., 9., és 10. kérdést ;)

    VálaszTörlés
  5. 11/10. De én már kétszer elolvastam mindhárom könyvet, plusz egyszer a Négyest.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó kvíz végre kerestem egy nehezet nem az alap kérdésekkel és ez nagyon jó 11/8 :) Cs
    ak elbambultam és a szimulációs szérumra gondoltam :D de büszke vagyok a 8-ra :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó kvíz végre kerestem egy nehezet nem az alap kérdésekkel és ez nagyon jó 11/8 :) Cs
    ak elbambultam és a szimulációs szérumra gondoltam :D de büszke vagyok a 8-ra :)

    VálaszTörlés