Fanfic: A jövő kezdete - Letölthető PDF!

Remélem még nem felejtettétek el, hogy még az ősrobbanás előtt megígértem, hogy A jövő kezdete letölthető lesz PDF-ben is. Viszont előtte ki akartam javítani a hibák nagy részét (volt bőven), és beformázni, hogy ki is nézzen valahogy.
Na már most jópár óra kemény munka után, végre itt az eredmény!

Aki még nem találkozott volna vele, az olvassa el ITT, hogy miről van szó, aztán nyugodt szívvel töltse csak le!


<< LETÖLTÉS >>

Remélem, sokan letöltitek, és épp annyira szeretni fogjátok még évek múlva is, mint én fogom, és néha csak úgy beleolvastok, mint ahogy ma én is tettem.
És ha még nem unjátok, olvassátok el az utolsó oldalt is.
Imádlak titeket! <4

4 megjegyzés:

  1. Szuper vagy Bia!!! Rebi vagyok amugy :D :))))

    VálaszTörlés
  2. omg letöltöttem és küldöm is az e-bookom ra és olvasni fogom. Amikor megláttam a nevem akkor azt hittem, hogy halucinálok. Mi köszönjük Bia, hogy ezt az egészet kitaláltad és, hogy jó befejezést adtál a történetnek. <3

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű!!! Most újra neki fogok állni elolvasni!
    Köszönöm, hogy megemlítettél. Tudod, hogy rám mindig számíthatsz, ha egy kis bátorításra van szükséged. És igenis dicsérni foglak, mert megérdemled.
    Köszönöm, hogy megajándékoztál minket ezzel a csodával.
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Csodás dolgot alkottál és nagyon köszönjük Bia!

    VálaszTörlés