Fanfic fordítás: Megint te - 23. fejezet


Ma folytatjuk tovább a Megint te gyötrő malomjátékát a 23. fejezettel. Nyugalom, már nem kell sokat várni, hogy a főszereplőink ne csak hátrafelé haladjanak. Addig türelem, és olvassátok ezt a részt is.

A fordítás Márti érdeme!

Az eredeti történet ITT olvasható.




23. fejezet – Eltűnt





TOBIAS


Elrohanok a szakadéktól. Fáj a mellkasom. Fáj a fejem. Fáj a szívem. Olyan sokat jelent nekem. Majdnem túl sokat. Tris mondta nekem, hogy tetszik neki valaki, én pedig azt hittem, csak hülyített, vagy valami, és igazából nem is tetszik neki senki. De itt van Zeke. Ez eddig eszembe sem jutott. Visszagondolok azokra az alkalmakra, amikor együtt láttam őket. A kis csevegések, az ölelések, a nevetések és suttogások. Azt hittem, csak barátok, de tévedtem.
Kíváncsi vagyok, mióta tarthat ez. Figyelembe véve, hogy csak most szakított Shaunával, remélhetőleg nem régóta. Zeke nem csalta volna meg, Tris pedig nem engedte volna neki.
Átsétálok a Kúton; egyenesen a Bátrak központjának kapui felé haladok. Nem tudom, hová megyek. Tele vagyok haraggal és féltékenységgel. A lábaim visznek, de nincs úticélom. Valahogy a kapunál kötök ki. Őrök vannak ott, akik figyelik, hogy ki megy be és ki a csoportból. Sokszor nem engedik ki az embereket, ezt soha nem értem meg. Nem tudom, Tris hogyan tudta kijátszani őket, amikor a beavatása alatt egyszer elmenekült a Műveltekhez. De nekem nem okoz gondot. Annak ellenére, hogy nem vagyok vezető, elismert tehetségnek tartanak a Bátrak között. Ezenkívül ismerem az összes őrt a beavatásról.
Odamegyek a kapuhoz, és már tudom, hogy hová megyek. Látni akarom Evelynt, de nem tudom, miért. Cserbenhagyott engem, én pedig nem beszéltem vele két éve. Nem akartam, mert nem érdekelt, hogy mit akar mondani. Ha szeretett volna, nem hagyott volna ott azzal a szörnyeteggel. De most máshogy érzek. Soha nem engedtem neki, hogy magyarázatot adjon, pedig kellett volna. Még ha amit előad, totál baromság is, tudnom kell valamit. Akármit. És ki kell vernem Trist a fejemből. Úgy kell tennem, mintha az iránta való érzéseim nem is léteznének. Nem létezhetnek. Nem szerethetek bele a legjobb barátom barátnőjébe. Annak ellenére, hogy Zeke már tudja, hogy tetszik nekem Tris, tudom, hogy azt fogja várni, hogy lemondjak róla. És tudom, hogy ezt kell tennem.
Megkönnyebbülten felsóhajtok. Mia az őr.
- Szia – mondom. Egyszerű. Nem kérdéses.
- Sziaaa. – Rebegteti a szempilláját és csavargatja a haját. Nehéz elhinni, hogy kavartam ezzel a lánnyal. Volt köztünk valami a beavatás alatt, de annak már vége. Idiótának érzem magam, hogy Trisnek látnia kellett...
Próbálok átmenni az ajtón, hogy elérjem a vonatot, de nem tudok elmenni mellette. Vagy túl tudatlan ahhoz, hogy észrevegye, hogy nem akarok vele beszélgetni, de menni akarok valahová, vagy okos ahhoz, hogy megpróbáljon megállítani.
- Mi újság? – hadarja, lebiggyesztve az ajkát és felém hajolva. Nehéz bevallani, de bódító. Bármely más férfi ebben a helyzetben egy raktárban találná magát vele harminc másodpercen belül. Csábító, de el akarok menni, és ha megadnám Miának, amit akar, akkor soha nem hagyna békén, és ez még rosszabbá tenné a hírnevemet Trisnél. Tris. Nem gondolhatok rá.
- Semmi különös, csak el kell mennem, elintézni néhány… fontos dolgot.
- Milyen dolgot? – kérdezi gyerekes hangon. Nem tudom, hogy butácskának tetteti magát, vagy csak viccel. Jól csinálja, és szép arca van. De csak ennyi. Rájövök, hogy csak úgy keveredhetek ki ebből a helyzetből, ha felveszem a kesztyűt. Mint a félelemszimulációban. Szembe kell néznem a félelmemmel. Kivéve, hogy nem félek Miától, úgyhogy ez könnyű lesz. Amíg flörtöl velem, csak úgy tudok meglógni, ha én is viszonozom.
- Az szigorúan titkos – suttogom a fülébe, kicsit megcsípve.
Kuncog és megmarkolja az ingem.
- Tudok titkot tartani – suttogja vissza.
- Oké, mi lenne, ha később elmondanám? – Csak abban reménykedem, hogy levonja a következtetést. hogy a „Később elmondom” azt jelenti, hogy „Találkozunk egy kis etye-petyére nálam”. Amit soha nem áll szándékomban megtenni, de ezt ő nem tudja. Lehet, hogy ostoba, de a szajha lényére lehet hatni.
Érti, mivel vigyorog és bólogat. Ellép az útból, én pedig kilépek a kapun. Magamban megtapsolom magamat, hogy mennyire értek a nők nyelvén. Nem mondom, hogy semmi tapasztalatom sincs a lányokkal, de lenyűgöző, ahogy kivágtam magam.
Felugrok a vonatra, és azzal megyek a csoportnélküliekhez.



TRIS

Visszafordulok Zeke-hez. Egyáltalán nincs ötletem, hogy mit mondjak. Csukva vannak a szemei, mintha félne kinyitni.
- Mondj valamit – suttogja. Nem tudok mondani semmit. Képtelen vagyok.
- Nem tudom, mit mondjak.
- Felteszem, te nem érzel ugyanúgy, mint én.
Bármennyire nem akarom neki elmondani az igazságot, hazudni még rosszabb lenne.
- Sajnálom, Zeke.
- Nem kell sajnálnod. Nem kellett volna megcsókoljalak, egyszer sem.
Bólintok.
- Azért kérdezhetek valamit?
Felemelem a fejem.
- Bármit.

- Miért? Miért nem kedvelsz?
- Biztos, hogy tudni akarod?
- Természetesen.
- Valaki mást kedvelek. Sajnálom. – Már így is épp eléggé fáj neki, tudom. Én meg még tetézem a fájdalmát. Szörnyű ember vagyok.
- Ó. Kit?
- Négyest. Tudom, hogy hülyeség. Ahogy mondtad, ő valaki mást kedvel, és soha nem fog engem kedvelni, szóval…
- Hazudtam.
- Tessék?

- Hazudtam arról, hogy valaki más tetszik neki. Ő téged kedvel. Elmondta nekem, én pedig féltékeny lettem. Kedvel téged. Most pedig elmondom neked, mert nem akarok rosszfiú lenni. És klassz lenne, ha össze tudnálak hozni titeket. Gyakorlatilag már tervezgetem a beszédemet az esküvőtökre. – Próbál viccelődni, de nem tudok figyelni rá. Képtelenség lenne, mikor a boldogság csak úgy bugyog bennem. Kedvel engem. Tudom, hogy Zeke nem hazudna erről.
Másnap, pontosan 8.05-kor megyek reggelizni, mert Tobias mindig ilyenkor szokott. Miért, és hogyan, az egy másik történet, de tényleg szeretném látni, beszélni vele, bármilyen módon felvenni vele a kapcsolatot. Annak ellenére, hogy Zeke nem hazudna, meg kell bizonyosodnom róla, hogy kedvel-e vagy sem.
Bemegyek az étkezőbe, de Négyes nincs ott. Felkapok egy muffint, leülök, és várok pár percet. Még mindig nincs sehol. Christina bejön, megreggelizik, aztán elmegy. Még mindig semmi. Vége a reggeli időnek. Még mindig nincs itt, én pedig az egész reggelemet azzal töltöttem, hogy rá vártam. Csalódott vagyok. Én nem ez a fajta lány vagyok.
Hamarosan vége a napnak, és ő még mindig nem került elő. Kell találnom valakit, aki naponta beszél vele. Zeke. Elmegyek a lakására.
- Nem láttam egész nap. Komolyan. Soha nem szokott így eltűnni – mondja.
Ez kínos. Négyesről beszélgetünk a jelenlegi helyzetben. De ez most komoly. Lehet, hogy veszélyben van, így félre kell tennünk a személyes problémáinkat. Mindketten aggódunk érte.
- Gondolod, hogy jól van?
- Ő Négyes, persze, hogy jól van. Nem csinál semmi vakmerőt, hogy bajba kerüljön. Tudja, mit csinál. Csak várnunk kell, amíg visszajön. Vissza fog. Csak adjunk neki még egy napot.
Tiltakozni akarok, de tudom, hogy igaza van. Négyes nem ostoba. Bárhol is van, tudja, mit csinál. De szeretném, ha visszajönne. Látni akarom.
Kíváncsi lennék, hol van.





8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az érzések megfogalmazása, hogyan gyötrődik az ember a kételyek között! Ügyes munka!

    VálaszTörlés
  2. Olyan rész volt ez,mint a spanyol szappanoperákban: Féltékenység,eltünés,majd minden jó ha a vége jó,na meg valaki beleköp a levesbe. :D
    Nekem,mint mindegyik rész nagyon tetszett. Főleg,mert VÉGRE Tris megtudta mi az ábra.
    Most már csak Négyesen van a sor. De most megint kiváncsi vagyok az új részre. És kell várni még egy hetet...
    Remélem eltel hamar. Köszi a fordítást,Márti.
    Puszi <44

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szerencse, hogy nem olyan hosszú, mint egy szappanopera.
      Ne izgulj, gyorsan el fog telni az a pár nap.
      Szívesen. Puszi

      Törlés
  3. Az "etye-petyénél" kigúvadt a szemem. xD Négyes ilyet gondolni.. Álmomban sem gondoltam volna :D
    Nem tudok sok mindent elmondani erről a részről. Nagyon tetszett. Köszi a fordítást, Márti! Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem kicsit azon a részen. :)
      Szívesen, és köszi, hogy írtál.

      Törlés
  4. Úristen !!!! Ez nagyon nagyon jó volt nagyon várom következő részt ´:)

    VálaszTörlés