Fanfic fordítás: Megint te - 1. fejezet


Ismét egy fordítás érkezik az oldalra, szintén a Fanfic ajánlóból ezúttal egy vidámabb történet. Rövid és mókás fejezetekkel (ha jól emlékszem). Egyenlőre hetente lesz friss, ahogy a fordító halad a sztorival.

A történetről:
Ebben a történetben nincs háború, de Négyes és Tris soha nem jöttek össze. Még csak barátok sem lettek, így kicsit furcsa, hogy most együtt kell dolgozniuk, együtt kell edzeniük az új felavatottakat.
De aggodalomra semmi ok, lesznek itt jó kis jelenetek, egy-két parti Felelsz vagy Mersz, és sok nevetés, és egyéb nyalánkságok! Igaz a fejezetek rövidek, de igazán aranyos sztori.



A fordítás J.R. érdeme.
Az eredeti történet ITT olvasható.





1. fejezet - Tris


Mikor felébredek, fejfájás gyötör. Emlékeztetnem kell magam, hogy küldjem Christinát melegebb éghajlatra, amiért beletett valamit az innivalómba a múlt éjjel. Tudnia kellett, hogy ma szükségem lesz a tiszta fejre, ma, amikor nekem kell edzenem a beavatottakat... Baszd ki! Rohanom kell, elkések! Gyorsan kiugrom az ágyból, és átöltözök valami sötétbe és szűkbe. Jellemzően megpróbálok jól kinézni, de kábé csak két percem van, hogy kész legyek. Amíg kihúzom a szemem némi szemceruzával, lenyomok a torkomon egy muffint, majd kirohanok a lakásból.
A hálóhoz érek, és kiengedek egy megkönnyebbült sóhajt. Megcsináltam, ideértem!

- Késtél - jelenti ki Négyes unottan és kissé ingerülten. Rádöbbenek, hogy nem láttam a beavatás vége óta. Máshogy néz ki. A haja hosszú, egészen a tarkójáig ér; idősebbnek néz ki mint, amikor utoljára láttam.

- Örülök, hogy látlak - felelem ugyanazon az unott hangon. Mielőtt válaszolhatna, egy sikítást hallunk, majd egy puffanást. Megérkezett az első ugró!

Négyes és én is a kezünket nyújtjuk, ő mégis az enyémet ragadja meg.

- Mi a neved? - kérdezem miközben a kinézetét szemlélem. Majdnem olyan alacsony, mint én. Feketét és fehéret visel: Őszinte.

- Zoe - válaszolja erős, magabiztos hangon. Egyből Christina jut róla eszembe!

A beavatottak körbevezetése után Négyes és én megérkezünk az ebédlőbe. Mi nem ülünk oda a beavatottakhoz, amin csodálkozok, mert a múlt évben Négyes mellém ült. Hirtelen eltalálja valami hátulról a fejemet, erre megfordulok. Uriah integet felém a terem másik végéből, elvigyorodom. Az a seggfej egy muffint dobott nekem! Elindulok felé, és majdnem elfelejtem, hogy Négyes éppen mögöttem van. Kis izgalom jár át, amiért követ engem, de gyorsan elmúlik, amikor leül Zeke, Shauna és a többi Bátor barátja mellé. Leülök Uriah mellé és a fasírozottról beszélünk, amíg Christina vissza nem tér.

- Tris! Hallottam, hogy Jared bulit rendez ma este, és muszáj mennünk.

Ez a lány megőrült: kétségbeesetten keres pasit azóta, hogy Will dobta őt a múlt hónapban. Gyanítom, hogy csak azért mentünk el eddig az összes buliba, hogy találjunk neki valakit. Tudom, hogy nem fogom tudni kihúzni magam ez alól, beleegyezően morgok. Lehet, hogy csak én vettem észre, de azt hiszem, hallottam, ahogy felvisít.





6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik :) Katniss

    VálaszTörlés
  2. Szuper ez a fici. Angolul már elolvastam, és én is kinéztem magamnak, hogy lefordítom, de megelőztek. :) Annál nagyobb élvezettel fogom olvasni. Köszönöm. És nagyon jó a fordítás. Márti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és remélem a többi rész is tetszeni fog:) Juli

      Törlés
  3. Ez nagyon király volt *-* Kíváncsi leszek a következő fejezetre mivel mint tudjuk Tris nem az a " Igyunk oszt jó van " meg nem is az a nagy " Diszkó patkány " xdd Kíváncsi leszek Tris miket fog majd mondani 2-3 alkoholos sör után :'D És mint tudjuk részeg ember mindig igazat mond :D Köszi a fordítást ügyes vagy ^3^ <4

    VálaszTörlés
  4. Juhuu!!! Mégegy fici!!! Imádom ezeket!! Csak így tovább!! Köszönöm, hogy szakítasz időt még erre is. :)

    VálaszTörlés