Te melyik csoportba tartoznál?

Deviantarton találtam ezt a tesztet, ami kicsit máshogy közelíti meg a csoportválasztást, mint az eddigi tesztek, amikkel találkoztam.
A fordításban köszönöm a segítséget AbnegationBoy-nak!

BÁTRAK
[  ]Nagyon bátornak tartod magad
[  ]Fekete színű ruhákat hordasz.
[  ]Hot Topic nagyszerű hely a vásárlásra (ez egy netes áruház)
[  ]Imádod a csokitortát
[  ]Sokszor kerülsz verekedésbe
[  ]Az embereket az alapján ítéled meg, hogy mennyire bátrak és mennyire tudnak szembenézni a félelmeikkel
[  ]Sok húst eszel
[  ]Életedben egyszer leugrották már egy tetőről
[  ]Nem kapsz frászt a bogaraktól
[  ]Már ejtőernyőztél
[  ]Már kipróbáltad a bungee jumpingot
[  ]Voltál már az óriáskeréken
[  ]Voltál már sífelvonón
[  ]Az öngyilkosság gyáva dolog
[  ]A megfélemlítés a gyávaság jele

MŰVELTEK
[  ]Okosnak tartod magad
[  ]Jeles tanuló vagy
[  ]Igazán szereted a sulit
[  ]Mindig megcsinálod a házid
[  ]Imádsz olvasni
[  ]Legalább 80 pontot érsz el minden dolgozatodon
[  ]Kék ruhákban jársz
[  ]Szemüveget/kontaktlencsét hordasz
[  ]Ha valakivel randizol, az illető intelligenciáját veszed figyelme a kinézete helyett
[  ]Az az álmod, hogy egy nap irányíts valakit
[  ]Utálod, mikor az emberek iyg ínrak
[  ]A nyári szünetben hiányzik az iskola
[  ]Az írás a hobbid
[  ]Szereted a videójátékokat
[  ]A videójátékok igazán segítenek neked abban, hogy jobban teljesíts az iskolában

ÖNFELÁLDOZÓK
[  ]Még ha nem is ismered el, önzetlen vagy
[  ]Az emberek mindig azt mondják neked: Ne szerénykedj!
[  ]Szürke ruhákat hordasz
[  ]Vegetáriánus vagy
[  ]Inkább elvegyülsz a többiek között
[  ]Idegeneknek segítesz az utcán
[  ]Az abortusz rossz
[  ]Nem igazán szereted az extrém sportokat
[  ]Ha már csak egy süti van, azt másnak adod
[  ]Nem jó, ha magadra gondolsz
[  ]Szerinted mindenki szép, csak te nem
[  ]Ha valaki lehangolt, sosem mondanád neki azt, hogy Tedd túl magad rajta, vagy Nézz szembe a félelmeiddel
[  ]Mások élete többet jelent számodra, mint a sajátod
[  ]Nincs háziállatod
[  ]Mindig megkérdezed az emberektől, hogy hogy érzik magukat

ŐSZINTÉK
[  ]Igazán őszinte vagy
[  ]Mindig kimondod, amire gondolsz
[  ]Ha valaki rákérdez, hogy "Hogy nézek ki", te az igazat válaszolod
[  ]Soha az életben nem hazudsz
[  ]Előnyben részesíted a kinézetet a személyiséggel szemben
[  ]Magadat helyezed előtérbe
[  ]Inkább elkerülöd azokat az embereket, akik furcsán néznek ki
[  ]Élelmet adni a hajléktalanoknak különös, hiszen nekik is dolgozniuk kéne
[  ]Szereted a fekete-fehér ruhákat
[  ]Úgy gondolod, a hazugság halálos bűn
[  ]Nem félsz attól, hogy elfogynak az érveid
[  ]Hallatni akarod a hangod
[  ]Idegesít, ha valaki azt mondja, "Annyira el vagyok keseredve", és amikor rákérdezel, mi a baj, csak annyit válaszol, hogy "Most nem akarok róla beszélni"
[  ]Az ember néha nagyon idegesítenek
[  ]A hazugság rossz, még ha mások attól jobban érzik magukat

BARÁTSÁGOSAK
[  ]Nagyon kedves vagy
[  ]Sokat nevetsz az órák alatt, például zene órán.
[  ]A kenyértől boldog leszel  :)
[  ]Sárga és piros ruhákat hordasz
[  ]Szeretnéd ha béke lenne a világban
[  ]A háborúzás ostobaság
[  ]Számodra a békés élet egy országok nélküli világ lenne
[  ]Egy vidám személy vagy
[  ]Már most tudod mihez akarsz kezdeni az életeddel
[  ]Másoknak és magadnak is békét és örömet akarsz szerezni
[  ]Hazudsz, hogy kedves maradj
[  ]Van valamid, amin rajta van a béke jele
[  ]Ha mindenki szabad, te is az vagy
[  ]Egy világ, ahol az emberek nem ítélkeznek egymás felett, csodálatos lenne
[  ]A kedvesség a legfontosabb számodra


Ha végeztél, add össze, melyik csoportnál mennyi válaszod van, és amelyik csoportnál a legmagasabb a szám, abba a csoportba illenél bele leginkább.
Nyugodtan írjátok meg ide kommentbe, hogy milyen eredményt kaptatok.

74 megjegyzés:

  1. Hát én megint Bátor lennék. Úgy látszik ez csak marad. :) Aztán Művelt és Őszinte lennék (mind a kettőnél ugyanannyi), aztán Barátságos és végül Önfeláldozó. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez jött ki reálisan. Magas Művelt (13) és alacsony Őszinte (3)... A többi 5-6 lett.

      Törlés
  2. nekem bátor:4
    Művelt:5
    Önfeláldozó:1
    őszinte:9
    Barátságos:5 (???)

    VálaszTörlés
  3. Bátor: 4
    Művelt: 6
    Önfeláldozó: 4
    Őszinte: 4
    Barátságos: 5
    Hát, ez... nem is olyan rossz. :)

    VálaszTörlés
  4. Barátságos: 8
    Bátor: 6
    Önfeláldozók:6
    Őszinte: 5
    Művelt:5
    Nekem is csak meg maradt a barátságos. :)

    VálaszTörlés
  5. Bátor:1
    Művelt: 7
    Önfeláldozó: 4
    Őszinte: 5
    Barátságos: 5
    Művelt vagyok :D Ezt se hittem volna :)

    VálaszTörlés
  6. Bátor: 8
    Művelt: 4
    Önfeláldozó: 4
    Őszinték: 2
    Barátságosak: 6
    Mindig is tudtam, hogy nem lennék jó Őszintének, de most már a teszt is bizonyítja XDDD

    VálaszTörlés
  7. Elfajzott leginkább mert mindegyikre nyitott vagyok :) DE így jött ki:
    Ui.:tudtam én hogy bátor !!!
    Bátor: 10
    Művelt: 5
    Önfeláldozó: 5
    Őszinte: 8
    Barátságos: 8

    VálaszTörlés
  8. Bátor:5
    Művelt:9
    Önfeláldozó: 2
    Őszinte: 11
    Barátságos: 3
    Én már gondoltam arra hogy oszintenek lennék jó,és nem is tévedtem :-)

    VálaszTörlés
  9. Művelt: 5
    Bátor: 3
    Önfeláldozó: 3
    Őszinte: 3
    Barátságos: 3
    Emberek, én lehet, hogy elfajzott vagyok?
    Kriszti

    VálaszTörlés
  10. Művelt és önfeláldozó lennék :))))

    VálaszTörlés
  11. Bátor: 6
    Művelt: 5
    Önfeláldozó: 3
    Őszinte: 4
    Barátságos: 5
    bátor vok :DD

    VálaszTörlés
  12. Bátor: 10
    Művelt: 5
    Önfeláldozó: 5
    Őszinte: 11
    Barátságos: 8
    Szóval én Őszinte lennék... és Bátor... és Elfajzott!
    Amúgy mindenki Elfajzott ha úgy nézzük mert mindenkiben vegyesen vannak ezek a tulajdonságok. :)

    VálaszTörlés
  13. Szerintem én is elfajztott lennék, de legtöbb barátságos van benne. Azután művelt, önfeláldozó, bátor, majd őszinte.

    VálaszTörlés
  14. (nekem) Bátrak: 5
    Műveltek:5
    Önfeláldozók: 8
    Őszinték: 6
    Barátságosak:13 :)

    VálaszTörlés
  15. Bátrak: 4
    Műveltek: 3
    Önfeláldozók: 2
    Őszinték: 5
    Barátságosak: 0 (?)
    Vagy őszinte, vagy elfajzott.

    VálaszTörlés
  16. Bator:9
    muvelt:3
    onfelaldozo:2
    oszinte:3
    baratsagos:1
    :)))) ez igen

    VálaszTörlés
  17. Bátrak: 3
    Műveltek: 5
    Önfeláldozók: 5
    Őszinték: 6
    Barátságosak: 9

    Hát, nekem a Barátságosak a legszimpatikusabb csoport.♥

    VálaszTörlés
  18. Bátor : 7
    Művelt : 1
    Barátságos : 7
    Önfeláldozó : 2
    Őszinte : 6
    Akkor most mi vagyok? A

    VálaszTörlés
  19. Művelt: 7
    Önfeláldozó: 7
    Barátságos: 7
    Őszinte: 6
    Bátor: 2
    Elfajzott? :D

    VálaszTörlés
  20. Bátor: 7 (+3 a tetőről ugrás, bungee jumping és ejtőernyőzés amiket ki akarok próbálni :D )
    Művelt: 7
    Önfeláldozó: 1
    Őszinte: 3
    Barátságos: 4
    Választani pedig valsz a Bátrakat választanám :D

    VálaszTörlés
  21. Barátságos:8
    Őszinte:6
    a többi pedig 4
    Én barátságos lennék legszívesebben

    VálaszTörlés
  22. Bátor:10
    Őszinte:7 (?????)
    A többi 4 vagy 3.
    Tehát leginkább Bátor. És őket is választanám.

    VálaszTörlés
  23. Barátságos: a kenyértől boldog leszel.... XD

    VálaszTörlés
  24. Bátor : 10
    Művelt : 8
    Önfeláldozó : 4
    Őszinte : 9
    Barátságos : 7

    Bátor vagyok ^^

    VálaszTörlés
  25. Én bátor lennék,mint midig :D yeh

    VálaszTörlés
  26. Bátor: 12(!!!!!!!)
    Őszinte:5
    Önfeláldozó:2 (tudtam hogy önző vok de hogy ennyire :( )
    Művelt:5
    Barátságos:2
    Tehát Bátor. Jövök Négyes!! XD

    VálaszTörlés
  27. Bátor:7
    Művelt:2
    Önfeláldozó:4
    Őszinte:3
    Barátságos: 3

    VálaszTörlés
  28. Nekem:
    bátor:7
    művelt:4
    önfeláldozó:5
    őszinte:6
    barátságos:6

    VálaszTörlés
  29. Bátor:6
    Művelt: 4
    Önfeláldozó:7
    Őszinte:4
    Barátságosak:11

    Mindigis azt gondoltam,hogy a barátságosakhoz vagy az önfeláldozókhoz tartoznék.Azon viszont meglepődtem,hogy a bátrakból 6 jött ki,mivel tök félős vagyok XD

    VálaszTörlés
  30. Bátor: 4
    Művelt:4
    Önfeláldozó: 8
    Őszinte: 5
    Barátságos: 9

    VálaszTörlés
  31. Bátor 8 (én is kipróbálnám,a tetőről ugrást, a bungee jumpingot és az ejtőernyőzést)
    Művelt 2
    Önfeláldozó 1
    Őszinte 4
    Barátságos 8

    VálaszTörlés
  32. Bátor 6
    Művelt 6
    Önfeláldozó 6
    Őszinte 6
    Barátságos 6 Teljesen elfajzott vagyok:).

    VálaszTörlés
  33. Szerintem akkor vagy elfajjott ha legalább az 5 csoportból3 eredmény egyforma.Hiszen Tris is 3 csoportban elfajzott:Önfeláldozók,műveltek,bátrak.És őszintén válaszoljatok a kérdésekre mert nem másnak csináljátok meg nem dicsekedésnek hanem magatoknak.Hogy mik lennétek valójában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kettő jön ki ugyanannyira, akkor is Elfajzott az illető. De igen, ezt tényleg magunknak csináljuk, nem másnak. :)

      Törlés
  34. -Bátrak:8
    -Műveltek:6
    -Önfeláldozók:6
    -Őszinték:8
    -Barátságosak:8
    100%,hogy elfajzott vagyok... valahol legbelül mindig is éreztem :D Na....HOL VAN A 4-ESEM??? :D

    VálaszTörlés
  35. Én biztos elfajzott vagyok!! :) :D

    VálaszTörlés
  36. -Bátrak:7
    -Műveltek:6
    -Önfeláldozók:3
    -Őszinték:13(?xd)
    -Barátaságosak:2
    ...hátjó.XDD

    VálaszTörlés
  37. - Bátrak : 8
    - Műveltek : 5
    - Önfeláldozók : 3
    - Őszinték : 6
    - Barátságosak : 6
    Mindig is tudtam hogy bátor vagyok :D de ha megkapnám 4-t akkor inkább lennék elfajzott :D :D

    VálaszTörlés
  38. Nahát, el sem hiszem mi jött ki, önfeláldozó és bátor elfajzott vagyok!
    Bátrak: 7
    Műveltek:5
    Önfeláldozók: 7
    Őszinték: 5
    Barátságosak: 5
    Mennyi az esélye, hogy ilyen jön ki?

    VálaszTörlés
  39. Bátrak: 10
    Műveltek: 4
    Önfeláldozók: 1
    Őszinték: 8
    Barátságosak: 2
    Egyértelmű, hogy bátor :)

    VálaszTörlés
  40. Bátor:7
    Őszinte:6
    Művelt:7
    Barátságos:7
    Önfeláldozó:7
    Elfalyozott vagyok 99%

    VálaszTörlés
  41. Bátor:8
    Művelt:6
    Önfeláldozó:9
    Őszinte:6
    Barátságos:7

    Amúgy szerintem mindenki abba a csoportba tartozik amibe szeretne, mert amit a legfontosabbanak tartunk valószinűleg aszerint is élünk. Legalább is én igen. Meg sem lepődtem. Én az önfeláldozókhóz csatlakoznék, szerintem az a legfontosabb, s csak utána a bátorság.:33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre valakinek a legtöbb önfeláldozóból van nekem önfeláldozó 11 :))

      Törlés
  42. Szerintem én Elfajzott vagyok :D Így jött ki:
    Bátor-7
    Művelt-6
    Önfeláldozó-3
    Őszinte-5
    Barátságos-5
    (Azért a bátrakat választanám) JÖVÖK Négyes XD

    VálaszTörlés
  43. Bátrak: 4
    Műveltek: 9
    Önfeláldozók: 3
    Őszinte: 9
    Barátságosak: 3
    Én akkor most Elfajzott vagyok?

    VálaszTörlés
  44. Bátor: 5
    Művelt: 2
    Önfeláldozó: 6
    Őszinte: 6
    Barátságos: 4

    Emberek, ismét itt egy elfajzott. XD

    VálaszTörlés
  45. Bátor: 9
    Művelt: 5
    Önfeláldozó: 6
    Őszinte: 6
    Barátságos: 5
    Elfajzott! :D Mindig is szerettem a bátrakat mert őket éreztem legközelebb magamhoz. Imádom az extrém és normális sportokat. (magam is sportoló vagyok) A fekete ruhákatimádtam a filmben. Az új dolgok kipróbálása is rám illik.

    VálaszTörlés
  46. Bátor:14
    Művelt:4
    Önfeláldozó:2
    Őszinte:5
    Barátságos:3
    Szerintem inkább a bátrak közé tartozok, mert abból 14 igaz rám de elfajzott is lehetek , azért mert mindegyik csoportba tartozok egy kicsit.Én a bátrak csoportjába akarok tartózni és abból 14 igaz rám szóval én bátornak tartom magam.

    VálaszTörlés
  47. Bátor: 7
    Művelt: 3
    Önfeláldozó: 7
    Őszinte: 6
    Barátságos: 7
    Szerintem elfajzott vagyok x )

    VálaszTörlés
  48. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  49. Bátrak: 8
    Műveltek: 10
    Önfeláldozók: 3
    Őszinték: 8
    Barátságosak:3

    VálaszTörlés
  50. Bátrak: 1
    Műveltek: 5
    Önfeláldozók: 6
    Őszinték: 1
    Barátságosak: 5
    Szerintetek én elfajzott vagyok? Bár Bátornak és Őszintének nem lennék jó a teszt szerint. Pedig most őszinte voltam.

    VálaszTörlés
  51. Hát nekem elég fura jött ki:
    bátor 9
    művelt 2
    önfeláldozó 5
    őszinte 7
    barátságos 3

    VálaszTörlés
  52. bátor 7
    művelt 6
    önfeláldozó 9
    őszinte 9
    barátságos 8

    VálaszTörlés
  53. Bátor: 9
    Művelt: 6
    Önfeláldozó: 6
    Őszinte: 9
    Barátságos: 6

    VálaszTörlés
  54. Bátor: 7
    Művelt: 11
    Önfeláldozó: 10
    Őszinte: 7
    Barátságos: 10
    Jó volt a megérzésem hogy művelt leszek!

    VálaszTörlés
  55. Bátor: 5
    Művelt: 8
    Önfeláldozó: 3
    Őszinte: 5
    Barátságos:5

    Művelt vagy elfajzott vagyok

    VálaszTörlés
  56. Bátor: 5
    Művelt: 8
    Önfeláldozó: 3
    Őszinte: 5
    Barátságos:5

    Művelt vagy elfajzott vagyok

    VálaszTörlés
  57. Bátor: 5
    Művelt: 8
    Önfeláldozó: 3
    Őszinte: 5
    Barátságos:5

    Művelt vagy elfajzott vagyok

    VálaszTörlés
  58. Elfajzott szerintem
    Bátor 14
    Műveltek 7
    Önfeláldozó 10
    Önfeláldozó 9
    Barátságos 13

    VálaszTörlés
  59. Bátor:8
    Művelt:3
    Önfeláldozó:3
    Barátságos:6

    VálaszTörlés
  60. Bátor:8
    Művelt:8
    Önfeláldozó:8
    Őszinte:8
    Barátságos:8
    Akkor most elfajzott vagyok?

    VálaszTörlés
  61. Önfeláldozó jött ki 8 ponttal, bátor 4, művelt 6, őszinte 4 és barátságos 6, szóval nekem önfeláldozónak kéne lennem, de a bátrakat választanám helyette...lehet hogy még nem jártam az óriáskeréken meg egy sifelvonón és még nem ejtőernyőztem meg semmi ehhez hasonló, de az nem jelenti, hogy nem is próbálnám ki :D de inkább a félelmek legyőzése, ami vonz benne...nekem van egy pár, mint például tériszony, pókfózia, darázs iszony (allergiás vagyok a csípésükre) :/ ezek miatt nem lennék jó abba a csoportba, de akkor sem lennék önfeláldozó, maximum barátságos :)

    VálaszTörlés
  62. mindegyik 7......
    akkor most mi vagyok?

    VálaszTörlés
  63. Elfajzott... mind 8

    VálaszTörlés
  64. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  65. Bátor:6
    Műveltek:1
    Önfeláldozók:5
    Őszinték:5
    Barátságosak:3

    Akkor én tök hülye vagyok? Vagy mi?

    VálaszTörlés
  66. Bátor:9
    Művelt:8
    Önfeláldozó:8
    Őszinte:7
    Barátságos:10

    VálaszTörlés